Search:

Type: Posts; User: Ink Spot

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.07 seconds.

  1. Replies
    47
    Views
    491

    Where is this video?

    Where is this video?
  2. Replies
    9
    Views
    158

    That Zoro would destroy CP9 even harder. Hody was...

    That Zoro would destroy CP9 even harder. Hody was able to react to Zoro's named slash and used one of his fodder soldiers to defend himself.

    Hody wrecks.
  3. :banderas

    :banderas
  4. Replies
    21
    Views
    340

    Poll: Nah

    Nah
  5. Replies
    19
    Views
    198

    What happened to you Kong? I don't believe in...

    What happened to you Kong? I don't believe in Kaidou's top 3 being > WB's top 3.

    But this is :giogio

    - - - Updated - - -


    ...
  6. Thread: Mafia Hitlist

    by Ink Spot
    Replies
    25
    Views
    267

    Hell no! - - - Updated - - - If I'm...

    Hell no!

    - - - Updated - - -



    If I'm unlynchable I'm going to do the same :ray
  7. Thread: Mafia Hitlist

    by Ink Spot
    Replies
    25
    Views
    267

    Ya'll are mean :gucci Kong was just having a...

    Ya'll are mean :gucci

    Kong was just having a good time
  8. Thread: For Honor

    by Ink Spot
    Replies
    40
    Views
    928

    I'm starting in a couple of mins. Check...

    I'm starting in a couple of mins.


    Check again :tomato
  9. Thread: For Honor

    by Ink Spot
    Replies
    40
    Views
    928

    You done? - - - Updated - - - ...

    You done?

    - - - Updated - - -

    http://i.imgur.com/yG2dc52.jpg

    - - - Updated - - -

    They've added 4/6 dlc heroes
  10. Replies
    1,198
    Views
    15,815

    A, we ain't hiding for nobody.

    A, we ain't hiding for nobody.
  11. Thread: 200 TMFers

    by Ink Spot
    Replies
    79
    Views
    666

    How do you know? :hey

    How do you know? :hey
  12. Thread: 200 TMFers

    by Ink Spot
    Replies
    79
    Views
    666

    Sometimes I wonder why I don't hate on Crispy

    Sometimes I wonder why I don't hate on Crispy
  13. Thread: 200 TMFers

    by Ink Spot
    Replies
    79
    Views
    666

    Nah man. That shit ain't cool. What about you?...

    Nah man. That shit ain't cool.

    What about you? Aizen;
  14. Replies
    8
    Views
    72

    Monster Hunter World

    I know some of ya'll are just as excited for this to come out, and we got a new trailer today.

    :banderas


    https://www.youtube.com/watch?v=ZkCsPqrQGN8
  15. Replies
    70
    Views
    5,840

    Sticky: I see you're in that phase, games are boring atm...

    I see you're in that phase, games are boring atm phase :khaled

    You'll get over it.

    If you liked Skyrim, try Fallout. The interest didn't come immediatly to me either, a couple hours later......
  16. Replies
    46
    Views
    659

    Poll: :pac

    :pac
  17. Replies
    47
    Views
    398

    I mean PoC makes that work, but that's a movie...

    I mean PoC makes that work, but that's a movie franchise. Yeah, I rather see 6-7 fleshed out OP episodes over skip, skip and flashback. OP has more then enough flashbacks in it's current state. I...
  18. Replies
    70
    Views
    5,840

    Sticky: Horizon? Fallout 4? You've played most open...

    Horizon? Fallout 4?

    You've played most open world games on ps4 by now. So I'm going to recommend a couple of linear ones as well.

    Have you played Dishonored? Hitman? Resident Evil 7? Evil...
  19. Replies
    47
    Views
    398

    I think they should go the manga/anime route. If...

    I think they should go the manga/anime route. If this was a movie, your way might have worked, but OP already has a huge fanbase. A lot of people already know what's going to happen. And I don't like...
  20. Sticky: Poll: They were destroyed :whew I'm surprised that...

    They were destroyed :whew

    I'm surprised that Rindo got all 3 of them.
  21. Replies
    227
    Views
    2,112

    You earned that MVP, I knew you were going to...

    You earned that MVP, I knew you were going to outlive us all as soon as U got lynched.
  22. Replies
    47
    Views
    398

    :lmao I have a lot of doubts, but a LOT of...

    :lmao

    I have a lot of doubts, but a LOT of people are going to try and watch it. Even haters like you
  23. Replies
    47
    Views
    398

    Wait and see, it's not our money, lol

    Wait and see, it's not our money, lol
  24. Replies
    47
    Views
    398

    Yeah, we're not getting anything on that level.

    Yeah, we're not getting anything on that level.
  25. Replies
    227
    Views
    2,112

    He's the better mafia, but when when did I rely...

    He's the better mafia, but when when did I rely on Ultra?
    Great Potato;

    :what
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4