Search:

Type: Posts; User: Noiz

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Replies
    29
    Views
    254

    Easily

    Easily
  2. Replies
    51
    Views
    471

    Only the best Manga/anime ever. ur missing 200%...

    Only the best Manga/anime ever. ur missing 200% of life if u don't know it
  3. Replies
    51
    Views
    471

    UQ Holder, no contest

    UQ Holder, no contest
  4. Replies
    2
    Views
    35

    Bout damn time.

    Bout damn time.
  5. Replies
    10
    Views
    79

    It's me :hey

    It's me :hey
  6. Replies
    12
    Views
    186

    ummm, chan gets fucked up. they're in character;...

    ummm, chan gets fucked up. they're in character; which means he wouldn't even know to last resort her. Dana would erase him completely

    - - - Updated - - -

    Good thread tho rax, gotta love UQ :ily
  7. Thread: Goku Vs Megaman X

    by Noiz
    Replies
    0
    Views
    45

    Goku Vs Megaman X

    https://i.imgur.com/4TOwnQX.jpg?2 Vs https://i.imgur.com/S6rcuWA.png?2

    These 2 ^

    Round 1
    Both are only in base forms
    speed is equal

    Round 2
    No Restrictions
  8. Replies
    41
    Views
    617

    Poll: I AGREE WITH THIS! (not for me, but for Zoro ofc)...

    I AGREE WITH THIS! (not for me, but for Zoro ofc) :smug
  9. Replies
    16
    Views
    209

    Lil Pump

    Lil Pump
  10. Thread: Sasuke vs Nagato

    by Noiz
    Replies
    21
    Views
    438

    I actually give this to sasuke more times than...

    I actually give this to sasuke more times than not. Sage Naruto being unable to secure a W without Kurama doesn't mean the same for sasuke, he did raid the summit after all.
  11. definitely somewhere around 5000 at this rate

    definitely somewhere around 5000 at this rate
  12. Thread: Nanatsu no Taizai

    by Noiz
    Replies
    8,858
    Views
    232,647

    Poll: Man, he's the best one :sag He gets a boost but...

    Man, he's the best one :sag
    He gets a boost but its some mediocre Gohan type shit :taichou
  13. Thread: Nanatsu no Taizai

    by Noiz
    Replies
    8,858
    Views
    232,647

    Poll: Really wanting King to be the strongest sin rn...

    Really wanting King to be the strongest sin rn :smh
  14. Thread: Nyx avatar shop

    by Noiz
    Replies
    6
    Views
    124

    Touta Kanoe :hhh

    Touta Kanoe :hhh
  15. Replies
    44
    Views
    907

    ^pretty much

    ^pretty much
  16. Replies
    22
    Views
    412

    ofc

    ofc
  17. Thread: Cuphead

    by Noiz
    Replies
    18
    Views
    312

    I played it with my bro and raged quite a bit......

    I played it with my bro and raged quite a bit... It's not easy :sag
  18. Replies
    964
    Views
    21,630

    Sticky: All day man, Laker Nation is still deep in all...

    All day man, Laker Nation is still deep in all our hearts :pepper
  19. Replies
    964
    Views
    21,630

    Sticky: Just know that Lonzo Ball is about to put the...

    Just know that Lonzo Ball is about to put the lakers back on top where they belong. :psyduck
  20. Replies
    10
    Views
    185

    WTF this can't be serious..

    WTF this can't be serious..
  21. Nah, he was annoying as hell, shoulda just...

    Nah, he was annoying as hell, shoulda just confessed to Hinata that he was more interested in raising a family with Sasuke :kanyeshrug
  22. Naruto wins but Ichigo is forever the better...

    Naruto wins but Ichigo is forever the better character :hmpf
  23. Replies
    14
    Views
    208

    Very very very very very very very very very very...

    Very very very very very very very very very very very very
    Very very very very very very very very very very very very
    Very very very very very very very very very very very very
    Very very very...
  24. Replies
    1,532
    Views
    66,039

    The Covenant It was absolute dog shit; 3/10 on...

    The Covenant

    It was absolute dog shit; 3/10 on a good day :taichou
  25. Replies
    21
    Views
    320

    versatility and higher strength give Erza the dub

    versatility and higher strength give Erza the dub
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4