Search:

Type: Posts; User: Makenzye

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.20 seconds.

  1. Special exemption for ToG. I'd like to...

    Special exemption for ToG.



    I'd like to keep it to a series that not only is out, but will have more than five chapters by the end of the SotM.
  2. You tried. It's fine. TMF just hates double...

    You tried. It's fine. TMF just hates double posts.
  3. Replies
    118
    Views
    2,679

    Loki would be pretty much the person I'd peg to...

    Loki would be pretty much the person I'd peg to be into fashion most of all.
  4. Replies
    87
    Views
    847

    Nah. You can, though. Just outline what you...

    Nah. You can, though. Just outline what you want and what you can bring. It helps when the other mods tear into you like a piece of fresh meat.
  5. Replies
    87
    Views
    847

    It sorta is.

    It sorta is.
  6. Honestly I -might- not care.

    Honestly I -might- not care.
  7. Replies
    87
    Views
    847

    Also, prepare to wait like 8-9 months.

    Also, prepare to wait like 8-9 months.
  8. [Nominations] Series of the Month for July 2018

    That time of month again!


    Please nominate your favorite series for July 2018.


    Nominations close in the next few days.

    - - - Updated - - -
  9. Yeah, he'd also write the series completely...

    Yeah, he'd also write the series completely different because he has a hard time keeping his shit straight.
  10. Funny enough, I find AT is the least reliable...

    Funny enough, I find AT is the least reliable person to comment on his own work.
  11. If it's anything like my experience, you were...

    If it's anything like my experience, you were probably accepted and are awaiting the alignment of celestial bodies to make it happen.
  12. Replies
    13
    Views
    60

    Thinking about getting Fallout4 if it's on a good...

    Thinking about getting Fallout4 if it's on a good sale. What's it at? Work blocks the site so I can't see. Game Master;
  13. He should petition for contributor.

    He should petition for contributor.
  14. Replies
    13
    Views
    60

    What are the bigger ones on sale?

    What are the bigger ones on sale?
  15. He fought Piccolo with the intent of stopping him...

    He fought Piccolo with the intent of stopping him from also wiping out the planet. Everybody dying as a consequence helped fuel him (as deaths tend to).

    Trained specifically to fight the androids...
  16. Yeah it was. Like at least four times. :wha ...

    Yeah it was. Like at least four times. :wha

    Piccolo Daimao, the Androids, Cell, and Majin Buu were all about saving the world. :wha

    One can even argue Trunks killing Cyborg Frieza was in...
  17. Replies
    43
    Views
    433

    Build that Great Wall!

    Build that Great Wall!
  18. Replies
    87
    Views
    847

    Welcome back. :brofist

    Welcome back. :brofist
  19. Replies
    87
    Views
    847

    I was gonna say, "Ichi best watch out." :kaga

    I was gonna say, "Ichi best watch out." :kaga
  20. Replies
    87
    Views
    847

    Wait, do SMod's even count? Or do admin's feel...

    Wait, do SMod's even count? Or do admin's feel the touch as well? :kaga
  21. Replies
    87
    Views
    847

    I have been known to fall on my own sword for...

    I have been known to fall on my own sword for very small victories. :ray
  22. Replies
    87
    Views
    847

    I won't pick you. I promise. Because you're not...

    I won't pick you. I promise. Because you're not the best. :maybe
  23. Replies
    26
    Views
    408

    Poll: ... I set myself up for that one. lol - - -...

    ... I set myself up for that one. lol

    - - - Updated - - -


    The only one left will be Reptile.
  24. Replies
    26
    Views
    408

    Poll: Trying to appeal to democracy on TMF isn't such a...

    Trying to appeal to democracy on TMF isn't such a hot idea.
  25. Replies
    87
    Views
    847

    I wish I knew how to make the pixelated thing. I...

    I wish I knew how to make the pixelated thing. I was going to use my emote.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4